Re: awaria twardziela

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 19:17:08 MET DST


Hi,

On Mon, 30 Aug 1999 08:31:37 GMT, "Przemek" <krolak_at_kki.net.pl> wrote:

>W listopadzie (1998r) kupiłem komputer z dwu letnią gwarancją na wszystkie
>podzespoły. W czwartek padł mi twardy dysk (sprzedawca stwierdził, że
>wysiadł silnik krokowy) i w ten sposób straciłem wszystkie dane z mojego
>komputera. Czy jest przepis zmuszający sprzedawcę do odzyskania danych z
>dysku, a jeśli jest to nie możliwe do wpłacenia odszkodowania.

Nie, chyba, że zagwarantował takie coś w umowie gwarancyjnej. Normalnie
Twoim psim obowiązkiem jest robienie sobie kopii zapasowych ważnych
danych codziennie lub nawet częściej. Dysk to dysk, a dane na nim
musisz chronić na własną rękę.

-- 
Pozdrowienia,
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://friko.onet.pl/ka/lizard/     |
|                 |  WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/    |
\. JassyBlank - wygaszacz monitora DPMS dla Windows NT! ./


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:55:11 MET DST