Shuttle + SB16 + VooDoo2 sie wiesza

Autor: Czarek Krzesinski (cezary.krzesinski_at_eris.com.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 05:55:58 MET DST


Witam,

Prosze o pomoc, nie wiem juz co robic.

Rozbudowuje komputer. Konfiguracja jest nastepujaca:
- Plyta BX Shuttle + Celeron 366 PPGA, 64 RAM
- stara karta ATI mach64 + VooDoo 2 Creative 12 MB
- stary SoundBlaster Vibra 16 lub testowo SoundBlaster 32 PnP
- Windows 95 OSR 2 + DirectX 6.1 + Glide 3.? + Glide 2.? (nie wiem jak
sprawdzic wersje Glide'a - w kazdym razie sa dosc nowe)

Drivery sa do karty ATI, SoundBlasterow i VooDoo2 najnowsze, jakie sa
w sieci.

Problem polega na tym, ze wszystko sie instaluje i dziala prawidlowo
pojedynczo. Windowsy 95 OSR2 wieszaja sie kompletnie przy probie
uruchomienia jakiejkolwiek gry. Karta VooDoo 2 dziala prawidlowo, oba
SoundBlastery - zarowno 16 jak i 32 dzialaja pojedynczo prawidlowo
(zmienialem karty). Dzwiek jest, grafika akcelerowana jest bez zarzutu
- tzn. VooDoo Lights dzialaja w tybie Glide 2.x i 3.x bez problemu,
OpenGL dzialaja softwareowo, natomiast w trybie Direct 3D nie dzialaja
(przerywany dzwiek). 3D Mark 99 Max dziala w nastepujacy sposob:
- benchmark karty 3D dziala OK, przechodzi wiekszosc testow, karta
osiaga wynik 2860 3D marks, procesor ponad 4400
- przy probie uruchomienia opcji DEMO Windowsy sie zawieszaja.

Doszedlem w trakcie prob, ze zawieszaja sie wszelkie programy, ktore
probuja jednoczesnie uruchomic VooDoo 2 i dzwiek - zadnej gry nie
udalo sie odpalic. Moze przyczyna sa DirectX? Probowalem instalowac
DirectX 5.0 i demo gry Need For Speed 2, ktora zadowala sie DirectX 5
- takie samo zawieszanie sie komputera.

Co trzeba zrobic - siedze nad tym komputerem juz okolo tydzien i
skonczyly mi sie pomysly.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam,
Czarek Krzesinski



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:52:55 MET DST