Autor: Agnieszka Dolata (dolata_at_poznan.tpsa.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 15:12:49 MET DST
Cześć!
Pracuję w TP i powiem wam tyle, że jeśli macie modem wewnętrzny, to mogą
wam nagwizdać - zawsze możesz powiedzieć, że Twój modem to taki a taki i ma
homologację. Nikt nie ma prawa zaglądać Ci do komputera ani kwestionować
tego co powiedziałeś! Nie słyszałem też, żeby TP miało obowiązek
dostarczenia sterowników (pracuję w dziale TK - dla niewtajemniczonych
informatyka). Z własnego doświadczenia powiem jeszcze tyle, że 85%
reklamacji jest negatywnie rozpatrywanych. Miałem taką przygodę z moją
firmą:
Zapytałem (drogą oficjalną, pisemną) dlaczego połączenia są zrywane
(chodziło o mój numer domowy). I dostałem odpowiedź, że... "Ilość jednostek
licznikowych jest prawidłowa i reklamacja nie zostanie uwzględniona(...)".
Szkoda na nich czasu i nerw...
Pozdrawiam
Crris
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:52:00 MET DST