Autor: Marek Buczma (m.buczma_at_stat.gov.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 13:03:23 MET DST
Zerknij na strony:
http://www.toshiba-europe.com/computers/tnt/win98/index.htm
http://support.toshiba-tro.de/internet/98updates/win98ups.asp
http://support.toshiba-tro.de/internet/bios/biospage.asp
http://support.toshiba-tro.de/internet/info/newslett/newsindx.htm
http://support.toshiba-tro.de/internet/info/win98wrn.htm
i rozejrzyj się po innych na tym serwerze.
Podałeś zbyt mało danych, modeli Toshiby jest dużo, ale na pewno trzeba
zainteresować się patchami do systemów i upgradem BIOS-u.
-- Marek B. Użytkownik Tomasz Bialecki <kermit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7o9sgc$7a2$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl... > czy ktos spotkal sie z problemem zaprzestania dzialania karty dzwiekowej > w sprzecie jak w temacie. Moze na dodatek udalo sie to komus rozwiazac. > > Komputer zwiesza mi sie przy kazdej probie wylaczenia. Kiedys dzialal > poprawnie. Teraz zostaje z ekranem "czekaj az bezpiecznie zamkne komputer". > Czy jedyna metoda jest reinstalacja systemu, a na dluzsza mete przesiadka na > win NT? > > pozdrawiam, > > Tomek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:50:27 MET DST