Odp: Odp: Odp: atlonek

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 13:01:22 MET DST


> Intel mial swojego MMX-a. Czy widziales duzo aplikacji wykorzystujacych
> ten standard????

MMX przyjol sie dosc szybko i praktycznie juz po kilku miesiacach
od jego premiery w iP166-233MMX zaczely ukazywac sie gry i programy
z niego kozystajace (z Photoshopem 4.0 i POD'em na czele).
Pózniej wyszedl Direrect X z obsluga MMX'a a wtedy prawie wszystkie gry
jakie byly pisane obslugiwaly MMX'a wlasnie przez DX 5.
Obecnie chyba kazdy program i kazda gra korzysta z tego standardu.
Zreszta nie o to mi chodzilo w poprzednim poscie lecz o wiarygodnosc
przeprowadzonych testów. Jak mozna porównywac K7 i PIII na Unreala
który wspiera TYLKO instrukcje AMD ?
Testy trzeba by zrobic na programie obslugujacym i 3DNow i SSE.

> Bo ja nie za wiele.

Slabo szukales :-)

> Za to o 3DNow slychac strasznie czesto.

Dopiero teraz zaczynaja wychodzic gierki z besposrenia obsluga 3DNow
choc minelo juz ponad rok od premiery K6-2.
Zreszta nadal 3DNow nie jest standardem.

> Czemu nie ;-))

Stawiam beczke piwa, ze K7 bedzie sporo drozszy od PIII a jego wydajnosc
bedzie porównywalna z PIII o tej samej czestotliwosci.
Do tego dojda drogie plyty i pamieci (Rambus).

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:46:31 MET DST