Re: Odp: ????????? Co kupic na TNT2 ??????????????

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 15:40:19 MET DST


Tue, 6 Jul 1999 15:30:46 +0200
 "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisal:
 
>> nie zebym sie czepial ale 100/2 = 50
>
>Nie no tyle to ja z tabliczki mnożenia umiem :-)
>Chodzi o to, że obraz nie jest przysłaniany równiutko co drógą wyświetlaną
>ramke.
>Czasami nie jest wogule zmieniany przez okularki a czasami mrugają tak, że
>trzeba
>odświerzanie na 3 podzielić. Wszystko zależy od tego co się dzieje na
>ekranie
>(oczywiście w programie wykorzystującym te okularki).
>
czytales o tym gdzies, czy to informacje tak na oko ;)

 jak testowalem ASUSA V3800 to dzialal z okularkami tylko przy
odswierzaniu na monitorze 120Hz (czyli rozdzielczosc na mojej 15'tce
zaledwie 640x480) i tak jak napisales obraz byl przyslaniany przez te
okularki raz dla jednego, raz dla drugiego oka
I imo to wychodzi 60Hz przy patrzeniu przez okulary :( bo po 5-ciu min
zaczely mnie lzawic oczka (czyli sparawdzanie na oko ;)

Poza tym jakosc obrazow statycznych (np. menu) wrecz zalosna - trzeba
zaslaniac jedno oko (jak pirat ;) lub sciagac te okularki i dochodzic
o co biega na rozdwojonym obrazie na monitorze
No i jak juz jestem przy wadach ;) to nie mozna nie wspomniec o malo
ergonomicznym ksztalcie samych okularow

Do jedynej choc watpliwej zalety nalezy to ze wspolpracuja z kazda gra
dzialajaca w DirectX

Zeby moja wypowiedz byla zwiazana z tematem ;) to powiem ze imo nie
warto wchodzic w TNT2 dla tych okularow, tylko w V3 ;))))

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:44:23 MET DST