Odp: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 10:43:50 MET DST


> Ale tylko pod względem szybkości, a to jeszcze nie wszystko!!!

Prędkość to jedna z ważniejszych rzeczy.
Bez niej można sobie całą jakość do śmieci wyrzucić ;-)

> Hmmm... Mam K6-2/350 (co prawda teraz @400, ale długo było na 350) i
chodzi
> dobrze. Rzadko się zdarza coś, co nie chodzi dobrze ptzy 1024x768 32bpp.

Co nie oznacza, że na V2 nie chodziło by jeszcze lepiej.

> Czy optymalna prędkość to wg. Ciebie 50fps? Chciałem zaznaczyć (sorry za
> wykład), że różnica między 50fps a 100000000000fps jest żadna, bo oko
> ludzkie i tak widzi około 25-30fps. Dlatego uważam prędkość ponad 30fps za
w
> pełni optymalną.
> Tak się dziwnie składa, że K6-2/350 (jeszcze przed podkręceniem) ciągnął
> Quake-2 (1024x768x32bpp, max. quality i dźwięk, i obraz - pisałem
wcześniej)
> na co najmniej 34fps, więc sporo powyżej możliwości ludzkiego oka...
Jakbym
> obniżył jakość (czego spróbuję za parę dni), to na pewno dociągnąłbym
> powyżej 40fps. A po co mi 80fps jak i tak tego nie widzę? A jakość widzę
> doskonale. Co więcej nieostry i rozmyty obraz jest bardzo szkodliwy dla
> oka - próbuje ono tak ustawić soczewkę, żeby obraz był ostry. Oczywiście
mu
> to nie wychodzi, więc się troszkie męczy...

Optyalna to największa jaką można uzyskać na danym sprzęcie.
Na K6-2 i TnT prędkość na pewno nie będzie optymalna.
A co widzianych FPS'ów t zwróć uwage na zwolnienia jakie pojawiaja się
podczas gry.
Najlepszym przykładem jest chyba Unreal gdzie można mieć 30fps a w niktórych
momentach
prędkość spada nawet do 15fps. Wtedy klatkowanie widzisz na pewno :-)

> Ale jak się jeszcze poprawi, to będzie super!

O ile wogule się poprawi.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:41:05 MET DST