Re: 3DNow! - Czy sie sprawdzilo (?)

Autor: Echo (bodzioml_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 13:08:54 MET DST


"PhoeniX" <najberg_at_alpha.net.pl> wrote:
>> Unreal ma wsparcie 3DNow od samego poczatku (fakt ze kiepskie)>
>A co oprócz Quake 2 ma pożądne wsparcie 3DNow ?
>Mało tego jest :-(

Zgadza sie, niestety :-( Dobre wsparcie ma jeszcze chyba tylko Sin (+1.03 AFAIR)
Inni producenci gierek obiecuja .. obiecuja ..
Ale - jezeli sterowniki karty graficznej wykorzystuja 3DNow to dobrze chodza gry
na Direct3D (wcale nie gorzej od PII) a znosnie te na miniGL-u (Voodoo2, 3)
pamietam jak zainstalowalem pierwszy raz DirectX 6.1 to na moim K6-2 350 i V2
Blood2 i Shogo dostaly naprawde niezlego kopa (tak "na oko"). Co dopiero gdyby
LithTech mial wreszcie to od kilku miesiecy obiecane specjalne wsparcie (juz
stracilem nadzieje)
Na Rivie TNT TNT2 3DNow! jeszcze nienajlepsze (1.88) juz daje +20-60% (!) -
popatrz na najnowsze testy Woja
 
>Miałem K6-2 i niechcąco musiałem wymienić płyte więc przeszłem
>na Celka 333.
>W grach Celeron chodzi to dużo lepiej choć zadnych instrukcji 3D nie ma.
>No i ta możliwość podkręcania też ma swoje dobre strony :-)

Pewnie ze z _podkreconym_ Celkiem AMD nie moze sie rownac. Ale przy tej samej
predkosci, z karta od 3dfx-a, zwlaszcza dla kogos kto oprocz grania czasami :)
bawi sie w 2D /biuro - jak najbardziej polecam AMD
No jeszcze kwestia ceny - jak sie ma seler 400-433 do amdeka K62 450 /500 (?)/?

>pozdr.
>file://==PhoeniX==\\

Pozdrawiam rowniez
Echo

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:38:20 MET DST