Autor: Robert Paziewski (pasior_at_qdnet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 16:18:44 MET DST
Czołem RFK
Dnia 17-Cze-99 19:21:04 napisałeś na temat:
"Re: CZY MÓJ MONITOR UMIERA?????"
>bez przesady.... monitor jest po gwarancji....
>nikt taki dobry nie jest, zeby przez cale zycie za darmo pracowac.
I tu się mylisz, bo serwisy naprawiające sprzęt, nawet ten na gwarancji
nie pracują za darmo. Za naprawy gwarancyjne klient nie ponosi żadnych
opłat, ale serwisy pobierają opłatę za naprawę gwarancyjną od producenta
sprzętu.
Więc jeśli sprzęt posiada wady ukryte, to serwis powinien wykonywać taką
naprawę bezpłatnie, a o koszty naprawy zwrócić się do producenta.
Takie jest moje zdanie, chociaż spotkałem się już z tym, że serwis usuwa
wady ukryte bezpłatnie nawet po okresie gwarancji, ale nie dotyczyło to
sprzętu komputerowego :(
Dzięki za uwagę.
Najlepszego ;-)
-- a1230T/50fpu __ #USR V.90# / / __ / / \ \ / / _*pasior_at_qdnet.pl*_ \__/ <tsb>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:38:05 MET DST