Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 15:02:58 MET DST
In article <376a692f.677624_at_news.tpnet.pl>, cezary.krzesinski_at_eris.com.pl
says...
> Eeeee... zwykla strategia ceny pulapki... marketing sie klania.
> Produkt podstawowy jest tani, a produkt komplementarny, bez ktorego
> podstawowy jest bezuzyteczny jest drogi. Tak samo jest np. z
> maszynkami Gilette itp.
>
> Nie sa to praktyki monopolistyczne. Mozesz sprawdzic wszystkie koszty
> przed zakupem i jak ci sie nie podoba to kupic sobie innego typu
> drukarke.
Otoz to. Kolejny przyklad to GSM i telefony komorkowe.
-- Marek. Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:38:03 MET DST