Re: 3DNow! - Czy sie sprawdzilo (?)

Autor: Echo (bodzioml_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 15:16:24 MET DST


"Grzegorz Mazur" <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote:
>>RFK wrote in message <7k6cvk$nnu$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...>>Wlasciwie to nie ma
chyba zbyt duzo softu do 3DNow! podobnie jak i do
>>Pentium III.... teraz to juz sa raczej tylko i wylacznie chwyty
>>reklamowe....

Nieprawda, do Pentium III rzeczywiscie nie ma, a do AMD - popatrz na
amd.strefa.com - _kilkadziesiat_ gier, kilkanascie aplikacji w tym znakomite
soft-dekodery DVD

>>Oprocz gier, to z tych popularniejszych programow WinAmp korzysta z
>3DNow!..
>>nieziemsko zmienia procent wykorzystania procesora w porownaiu do prockow
>>bez 3DNow!... Obciazenie procka przy odtwarzaniu spada z 15-20% do.... 1%
>>(info z PC World Komputer, maj 1999, strona 72).
>Niezłe, ale nieprawdziwe... U mnie na K6-2/350_at_400 WinAmp nadal zajmuje 12%
>mocy, mimo że używa 3DNow!...

Nie kazda wersja winampa ma wsparcie 3DNow! (!) - jakis czas go nie bylo,
wrocilo w najnowszej wersji 2.23

>Poza tym Unreal ma wsparcie dla 3DNow! - wersja 2.24d i późniejsze (czyli na
>razie beta 2.25f) AFAIR...

Unreal ma wsparcie 3DNow od samego poczatku (fakt ze kiepskie)

Pozdrowienia

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:37:48 MET DST