Re: Voodoo3 4000

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 12:32:02 MET DST


> |Nic sie nie chrzani - brat skonczyl oryginalna wersje, bez zadnego patcha
> |- nic sie nie chzani, nie wiesza, zero problemow jednym slowem.
> Moze sa rozne wersje, albo jedna z nich byla uszkodzona :-)

Nie ma roznych wersji, sa rozni uzytkownicy ;)

> No dobrze, zauzmy ze na Rivce jest jasno - to teraz porownaj Z-Buffer, riva
> odpada (moim zdaniem).

Nie widze roznicy. Ani sensu tego argumentu :)

> |Jesli to jest to, co mysle, to nie bylo zadnego powodu do patchowania.
>
> To na pewno nie jest to co myslisz - SpecOps obsluguje TYLKO Glide! Dopiero
> po spatchowaniu (patch-11Mb) dochodzi OpenGL

A jednak to, co mysle - na wrapperze chodzi elegancko, patch nie byl
potrzebny.

> RUSHOWI ??? Nie masz chyba na mysli tego totalnego smiecia, nie nadajacego
> sie do niczego zloma - VOODOO-RUSH. Totalny trup! Jest duuuuuzzzzzzzooooo

Glupis czlowieku niemozliwie. Miales Rusha w komputerze? Bo jak nie to sie
nie wypowiadaj. Majac do wyboru Rive128 i Rusha z AT25 (przy P250) nie ma
sie co zastanawiac - tylko Rush.

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:36:43 MET DST