Re: Bylo: Voodoo3 4000

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 03:40:27 MET DST


>1. Unreal
> bez patch'a na TNT w ogole nie ruszyla gra (po kilku klatkach pojawia
> sie dialog z message'em na caly ekran (jak to w UNREAL'u)

U mnie rusza bez problemu.

>2. SW Rough Squadron
>
> tam nie ma zadnych 32 bit, na TNT dodatkowo tzw. efekt "Disco Lights"
> wyglada identycznie,
> gdzie sie podzial antyaliasing?, przeciez te karty obsluguja to sprzetowo

Ta gra to wogole ma grafike do duoy.

>4. Half-Life
>
> bez patch (TNT) nie dzialala w ogole) - zawieszala sie na intrze

U mnie chodzi bezproblemowo.

> gra zawiesza sie w roznych miejscach (TNT) w zaleznosci od sterownikow

j.w.

>5. Quake II - zapomnij o Rivie

Why ???

>6. Heretic II

Nie posiadam

>7. Requiem Demo (sciagniety ostatnio)

Nie posiadam.

>P.S.
> Mr. Free - pisze, ze nie sciagnal zadnego patcha do swojego Viper'a
> wniosek:
>
> 1. albo nie gra w zadne gry
> 2. albo nie wie co traci

Obydwa bledne.
1. Gram w rozne gry.
2. Wiem ze nic nie trace. (BTW: kiedys mialem Voodoo. Sprzedalem po
porownaniu z moja TNT).

A patcha nie sciagalem do zadnej gry. Natomiast drivery chocbym chcial
to nie sciagne bo mam najnowsze. To samo dotyczy biosa.
Ostatnio wzialem od znajomego co ma STB drivery Detonator. Roznice
mialem w granicach 4-6 FPS...

I jeszcze jedno. Uwazam ze jakosc grafiki w D3D jest do dupy nie tylko
na rivie, ale wogole...
Dlatego uzywam go w ostatecznosci (czyli jak nie ma obslugi OpenGL).



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:36:26 MET DST