Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 23:41:56 MET DST
arkom wrote:
>
> >Jezeli CIH nie byl opisany wczesniej w literaturze, programy
> >antywirusowe z nim sobie nie radza to nastepuje wylaczenie twojej
> >odpowiedzialnosci , a ryzyko przechodzi na gwaranta.
>
> Co za bzdury ??? A jak klient Ci co miesiąc bedzie załatwiał BIOS w ten
> sposób ? W/g twojwj teorii zawsze winę ponosi gwarant...
Oczywiscie, ze gwarant. A sprawa gwaranta jest kontakt z producentem
plyty i wzajemne rozliczenie uslugi serwisowania.
> Możesz pisać ile chcesz, wykasowałeś bios - twoja wina.
Ale tutaj BIOS wykasowal cih . Rozumiesz roznice ?
Tak jak wykasujesz
> windows - tez płacisz jezeli sam nie umiesz zainstalowac.
To nie to samo. Windy sie instaluje latwo. Programowac eproma trudniej,
bo trzeba mkiec czym. Windy jest na cd, a programator eproma trza kupic
lub pozyczyc.
>
> >
> >W koncu to te warunki gwarancji gwarantuja bezawaryjnosc pracy
> >komputera.
> >
> >Jezeli bedziesz mial problem z serwisem to napisz.
> >Przygotuje wzor pisma do kontaktow z serwisem , ale bede potrzebowal
> >twoje warunki gwarancji, gdyz co firma, to tresc inna.
> >Ale wystarczy tresc warunkow gwarancyjnych producenta z instrukcji plyty
> >glownej.
> >
> >I wlasciwie to zalatwi wiekszosc problemow.
> >Napisz jaka plyta, typ, data produkcji, symbol, producent, adres w
> >inecie i tam wysle pismo o uznanie gwarancji.
> >
> >Producentow plyt niech bedzie i 50 to wystarczy jedynie 50 listow,
> >a nie tony korespondencji ze sprzedawcami kompow w kraju.
> >
> >
> >Jacek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:28:31 MET DST