Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 18:59:52 MET DST


> >czy serwis ma prawo skasowac mnie za reprogramowanie eproma ????
>
> ma!
Oczywiscie, ze nie, jezeli uszkodzenie eproma nastapilo z przyczyn
njiezaleznych od uzytkownika.

Jezeli CIH nie byl opisany wczesniej w literaturze, programy
antywirusowe z nim sobie nie radza to nastepuje wylaczenie twojej
odpowiedzialnosci , a ryzyko przechodzi na gwaranta.

W koncu to te warunki gwarancji gwarantuja bezawaryjnosc pracy
komputera.

Jezeli bedziesz mial problem z serwisem to napisz.
Przygotuje wzor pisma do kontaktow z serwisem , ale bede potrzebowal
twoje warunki gwarancji, gdyz co firma, to tresc inna.
Ale wystarczy tresc warunkow gwarancyjnych producenta z instrukcji plyty
glownej.

I wlasciwie to zalatwi wiekszosc problemow.
Napisz jaka plyta, typ, data produkcji, symbol, producent, adres w
inecie i tam wysle pismo o uznanie gwarancji.

Producentow plyt niech bedzie i 50 to wystarczy jedynie 50 listow,
a nie tony korespondencji ze sprzedawcami kompow w kraju.

 
Jacek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:28:30 MET DST