Autor: kszysiu (kszysiu_at_friko7.onet.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 00:50:10 MET DST
> Mój kumpel ma problem:
> K6-2/300, płyta na MVP3, Trio3D + Voodoo,32MB RAM
> Przy próbie odpalenia np. Halflife tak, aby używało
> Trio3D z akceleracją Direct3D (nie ważne po co, nie
> pytajcie dlaczego, skoro jest Voodoo) następuje
> zwis. Podobnie przy Final Reality w teście AGP i w
> benchmarku uruchamianym na Trio3D.
z tego co piszesz wynika ze wszystkie S3 AGP wieszaja AMD K6-2 i MVP3
(ja mam K6-2 300/MVP3/Virge GX2/Voodoo)
u mnie nie wiesza sie od razu, ale po c.a. 2 minutach
tez nie wiem dlaczego (ustawialem juz AGP waitstates na maxa i inne
rzeczy... i nic)
D3D chodzi (mimo zawieszania)
ale w Monster Truck Madness 2 (jedyna gra, ktora mam i wykorzystuje AGP
przez D3D) tryb AGP sie w ogole nie uruchamia - gierka wraca do soft'u
640x480
S3 SUX!
kszysiu
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:24:34 MET DST