Re: Drukarka w firmie

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 02:26:37 MET DST


W dniu Wed, 31 Mar 1999 10:59:49 +0200, Andrzej Zieliński
<andrewz_at_polbox.com> napisał(a):

Ponieważ mnie również ta kwestia interesuje, to miałbym dwa pytania.

>Musisz ustalić jakie będzie obciążenie tej drukarki - jeżeli to jest
>jedna, dwie strony dziennie to możesz kupić jakąś atramentówkę - jeśli
>natomiast to obciążenie będzie kilkadziesiąt stron (jakieś zestawienia,
>tabele itd) to lepiej kupić lasera

U mnie obciążenie dzienne wynosi 10-50 stron, ale raz w miesiącu
trzeba w ciągu 1-2 dni wydrukować ok. 500-1000 stron. Czy te tanie
drukarki laserowe kosztujące do 2 tys. zł są odpowiednie do takich
ilości wydruków, czy może trzeba liczyć się z większym wydatkiem?

> - pomimo kosztów (policz sobie koszt
>wydrukowania np 1000 stron a nie tylko koszt drukarki!!!)

No właśnie. Czy mógłbyś podać orientacyjny koszt wydrukowania 1000
stron tekstu na laserze? HP 690, których używamy, są strasznie
żarłoczne i wydajemy sporo na atrament.

-- 
Pozdrawiam
Jacek Sitowski


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:24:08 MET DST