Drukarka w firmie

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Wed 31 Mar 1999 - 10:35:15 MET DST


Pytanie chciałem skierować do informatyków pracujących w różnych
fimrmach, niekoniecznie informatycznych ale w których sporo się
drukuje. Od jakiegoś czasu jestem informatykiem i przyszło zakupić mi
3 drukarki. Zastanawiam się jakie.
Obecnie w firmie są np. 4 Hp690, spisywały się dobrze około roku.
Obecnie wszystkie mają ten sam problem. Po dłuższej pracy (kilka tyg.)
zaczyna pracować coraz głośniej, zgrzyta, warczy i szczeka. Podbiegam
wówczas ze ścierą i czyszczę ten metalowy prątek po którym biega
głowica. Na kilka tygodni jest spokój. W zasadzie nie wiem, czy ten
prątek powinien być nasamrowany, czy nie, przeczyszczam go i jest ok.
Jest też kilka Epsonów 850. Drukarki są od niedawna i jeszcze pracują
bezawaryjnie, dosyć wysoki jest jednak koszt samej drukarki i
eksploatacji - atrament jest mniejszy niż w HP a droższy. Poza tym nie
ma dostępu do głowicy, jak się kiedyś na dobe zabrudzi, będą problemy
by ją ręcznie czyścić.
Lexmarki uważam za drukarki do domu.
Jakie drukary pracują w Waszych firmach i jakie polecacie? Nie musi
być to jakiś wypas, który drukuje 100stron/sek, ale coś około 1tys zł
ze statystycznie niewielką awaryjnością i możliwymi kosztami
ekspolatacyjnymi. Nie proponujcie laserowych, chodzi mi o coś na
biurko dla kobiet z księgowości, bez większych wypasów.
Z góry dziękuję za rady i wskazówki.

Pozdrawiam

--
Gizmo
gstask_at_polbox.com


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:22:51 MET DST