Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 02:33:53 MET
> Ponizej male fakty....
> Producenci gier i producenci innego oprogramowani nie pedzy jak na razie
za
> 3D by robic nowe produkty pod 3D.
> W obecnej chwili mozna znalezc tylko pare... nie wiecej jak 10 gier ktore
> moga wykorzystac instrukcje 3D. Jedna z nich jest Quake II...
Male sprostowanie, takich programow jest o wiele wiecej ( chodzi mi tutaj
nie o faktyczna optymalizacje, jedynie o zapewnienia producentow o
optymalizacji, zreszta taka pseudolista znajduje sie na amd.strefa.com).
Faktycznie jest o wiele gorzej. Wlasciwie to jest tylko jeden program (gra)
Quake2, ktory jest naprawde dobrze zoptymalizowany i to niestety tylko w
polaczeniu z Voodoo2 (pojawila sie co prawda optymalizacja dla banshee,
lecz niestety nie jest juz taka dobra, dochodza do tego jeszcze klony
Quaka2 ale nie jest juz tak rozowo). Przykladem olania sprawy przez
programistow sa drivery do rivy128, swego czasu mocno reklamowane jako
zoptymalizowane pod 3DNow! ale nie wnoszace nic jesli chodzi o wydajnosc w
gierkach, sam mam Vipera 330 to wiem
Simon
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:20:41 MET DST