Re: Kilka pytan : Yamaha 724

Autor: fachman (fachman_at_netra.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 22:22:14 MET


> wczoraj testowałem w SiN'ie 1.03. karta NIE działa poprawnie z ustawieniem
> "enable 3d hardware" - a w plikach .txt można przeczytać, że odblokować
mają
> to posiadacze kart a3d. w konsoli sin pisze, że inicjuje a3d i jest OK -
ale
> w grze jest co któryś dźwięk. (można w konsoli bawić się opcjami
> a3d_disable, a3d_enable i snd_restart) . dopiero po wyłączeniu a3d i
> snd_restart (wówczas odpala się direct_sound, ale czy d3d??) dźwięki w
grze
> są OK... WIĘC JAK TO JEST Z A3D na Yamaha724 ??
> KTO powiedział że to działa (fakt istnienie biblioteki a3d.dll IMHO o
niczym
> nie świadczy) ?
>
> Piotr
>
>
>
niech ci Fachman powie, bo ja nie czuje sie kompetentna rozmawiac o a3d na
jamasze :)

Hmm posiadam SINa i na patchu 1.01 nic sie nie dzialo. Co do zgodnosci z A3d
to nie jest ona 100% ale na razie spotkalem tylko Heretica 2 i Half Life co
sie wypieraja na nia. W yamaha A3d jest zrobione w ten sposob ze rozkazy A3d
sa przekonwertowywane na wewnetrzny standard dzwieku Yamaha czyli Sensuara.
Trudno nazwac to wrapperem poniewaz Sensuara jest sprzetowym rozwiazaniem.
Rownie dobrze mozemy powidziec ze OPENGL i Direct3d tez sa wrapperami.
Aplikacja wymaga od interfejsu realizacji okreslonych funkcji i jak sa one
realizowane jej nie obchodzi. Z wrapperem mamy do czynienia wtedy gdy jeden
interfejs korzystajac z procesora transformuje rozkazy na drugi ktory jest
w bezposrednim kontakcie ze sprzetem. Takze to co uslyszymy na Yamaha
uzywajac A3d nie zawsze jest takie samo co na innych kartach.

Pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:17:49 MET DST