Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 19:36:53 MET
>Jak najbardziej slychac - metoda zastosowana w a3d (HRTF) ma za zadanie
>symulacje efektu 3D na dwoch glosnikach lub sluchawkach - na sluchawkach
>brzmi to najlepiej.
Przepraszam za upierdliwość, ale czy kierunki góra-dół też? Chodzi mi
szczególnie
o Sonic Impact, bo o MX300 wiem...
>Reverb i chorus moga byc tylko elementami wzbogacajacymi
>(vide EAX)
O tym też wiem.
>www.a3d.com - mozna tam nawet zamowic darmowa plytke z prezentacjami. A a3d
>mozna stosowac rowniez do zwyklego dzwieku - na tej plytce sa przyklady
Zajrzałem, strona ładna, ale opisu technologii (a na tym zależy mi
najbardziej) nie znalazłem... Jest coś ciekawego na tej płytce?
A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)
Ps. Nawet nie wiesz, jak bardzo jestem Ci wdzięczny!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:15:52 MET DST