Re: Savage3D Screenshot

Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 12:28:49 MET


On Fri, 22 Jan 1999 08:22:09 GMT, Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:

>CześÖ,
>
>> Kolego Kris jedna pytanko nie przyszlo ci na mysl ze TNT nie obsluguje
>> 8bitowych tekstur i wszystkie traktuje jako 16bitowe.
>
>Przyszło :-) Ale nie o te tekstury mi chodziło.
>
>> To samo robi MINIGL przygotowany przez 3fingers dla Voodoo
>
>Możliwe.
>
>Na MiniPorcie można włączych w 16bit tekstury, S3Tweak MiniGL 32bit i Quake
>wygląda bardzo dobrze. Ale i chodzi mi wolniej. Zrobiłem shota aby sprŐbowaÖ
>pokazaÖ ziarno. Na nieruchomym obrazie jednak de facto niewiele widaÖ :-(

zawsze sadzioem, ze to na nieruchomym obrazie widac wszystkie
mankamenty

no trudno, widocznie jak chce sie cos zobaczyc, to sie zawsze zobaczy,
nawet jesli tego nie ma :))

>
>> Mam nadzieje ze ujrze screenshot Savage w porownywalnych parametrach tzn. z
>> wlaczeniem 16bitowych tekstur.
>
>MogË wrzuciÖ super obraz ale kurka czy wiesz co zrobiÖ aby Quake robił mapË
>bitową z ustawieniem 32bit na MiniGL??? IMHO wtedy dopiero jest super (pal
>licho prËdkośÖ).
>
>> Mam nadzieje ze sie zreflektujesz
>
>Jestem zreflektowany :-) Zrobiłem błąd. Czy wiesz jak zrobiÖ zrzut w Incoming?
>
>Pozdrawiam.
>Kris.
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:39 MET DST