Re: Test Savage3D (długie).

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 12:28:58 MET


Jeszcze raz ?

> A Prey [...]
 Wg moich danych - jest z nim gorzej niz z Max'em.
 Niewiadomo czy powstanie...
> a te na silniku Unreal'a (np. DN4E)? Jak biedny Savage osiąga na
> własnym API średnio w 640x480x16 30 fps to trochę smutne.
 :-/ Teraz to Ty zaczynasz...
 Srednio 33 - bez rasowania czegokolwiek, na 100MHz.
 Na 109MHz z VSync off (a to - mysle ze w koncu uda im
sie zwalczyc - moze juz ?) mam ponad 40fps. Na 400MHz a
ustawienie 450MHz (4x112MHz) dawalo jeszcze jakies 10%...
 Aha - stabilnie.
> TnT ma
> niewiele więcej, ale przynajmniej można się łudzić, że to wina drivera
> "uniwersalnego" D3D lub OpenGL w grze. Piszę łudzić bo ten drański
> Banshee wyciąga bez zmęczenia ponad 40 fps w ... D3D :-) I to z jakością
> IMHO lepszą od Glide'a :-)
 Fakt - Unreal narodzil sie na Voodoo... ;-)

 Smacznego obiadu... ;-P
                         M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:39 MET DST