Re: Co jest z RIVą 128 w grze Blood 2 ? Gdzie jest rozmycie textur ?

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 15:44:21 MET


Używam najnowszych sterowników (v130) od Diamond Viper V330 4 MB AGP.
> Akceleracja jakaś jest, ale jest pikseloza !!! Nie ma rozmywania tekstur!
U
> kumpla na najnowszych dirverkach od ASUS V3000 v2.06 (też RIVA 128)
wszystko
> jest OK. Co dziwne, jego drivery bazują na majowych'98 nVIDII, a moje na
> wrześniowych'98 - czyli z DX6 3Dnow!. Mam K6-2_at_300 i 64 MB RAM. Czy
zatem
 

Tez mialem to samo ( pisalem zreszta o tym na grupie dosc nie dawno) ale
nikt nie mogl mi odpowiedziec na to pytanie, nawet porobilem sobie screeny
porownawcze
Co gorsza gdy chcialem wrcic do starych sterownikow (2.77 nvidii) karta nie
chciala sie zainstalowac poprawnie ( bylo dostepne tylko 16 kolorow i
640x480) nawet zalozenie nowych partycji i instalka windy nie pomagala,
dobrze ze mialem porobiony backup calego systemu

Pozdrowienia
Simon



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:26 MET DST