Autor: Marcin Bieńkowski, CHIPLab (bienkowski_at_chip.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 09:46:46 MET
Witam!!!!
Przejrzałem właśnie całą dyskusję i stwierdziłem że problem zaczął
dotyczyś wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy
a nie odpowiedzi na zadane pytanie :-)
Odpowiadając na list Pana Andzreja Chmury - problem tkwi w śmieciach
po starej karcie. Banshee używa OpenGL'a MCD (Mini Client Driver) - w
trakcie instalacji podmienia (kasuje) orygynał Microsoftowskiej
biblioteki open GL (\Windows\System\Opengl32.dll) na swoją wersję.
Karty z pełnym OpenGL ICD (Instalable Client Driver) - np RivaTNT
korzystają z biblioteki microsoftu, która dopiero przekierowuje
instrukcje do sterowników karty. Ponieważ w katalogu system jest mini
OpenGL od Banshee - nie można uruchomić sterowników OpenGL Rivy.
Należy zastąpić plik Opengl32.dll oryginalnym plikiem Microsoftu
(oczywiście zgodnego z zainstalowanym systemem) i ewentualnie
przeinstalować sterowniki Rivy.
Co do płyt Super Socket 7 - to one ogólnie żle współdziałają z
kartami AGP 2x (RivaTNT, Intel i740), doskonale sprawdzają się w AGP
1x (Banshee). Wersje PCI kart na Rivie działają n nich wyśmienicie.
Niestety nie intelowscy producenci chipsetów mają jeszcze problemy z
poprawnym działaniem standardu. Co ciekawe w najnowszym dziecku ATI -
Rage 128 GL do współdziałania z płytami Super Socket 7 ten kanadyjski
wytwórca sam napisał sterowniki VGARTD i nie zaleca kożystać (są
kłopoty) z softwarowych produktów VIA, SiS czy Ali. Płyty Intelowski
BX, ZX nie mają najmniejszych kłopotów.
Co do Unreala to był on pisany pod 3Dfx-owego Glida stad problemy z
OpenGL-em - ciagle nowe pache i to niepoprawnie działajace :-(
-- Marcin Bieńkowski CHIPLab e-mail: bienkowski_at_chip.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:08 MET DST