Re: OpenGL na RIVIE.

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 00:25:58 MET


Vindex wrote in message <36c401ed.24983410_at_news.tpnet.pl>...
>>A co do tego OpenGL - podejrzewam, że po prostu wszystko zależy od tego,
czy
>>drivery się "lubią". Instalowałem już kilka wersji i było to samo. Unreal
>>bez patcha wogóle nie chodził, z patchem 220 wolę D3D, które i tak się
>>czasem wiesza. A może to wina śmieci...
>
>A jak ma Ci chodzic bez patch'a? Bez patch'a chodzi tylko na software,
>glide i powersgl. Gdzie Ty tam widziales wogole opcje OpenGL?
Dostałem Unreala z kartą i WYDAJE MI SIĘ, że było tam OpenGL... A może już
mi się po prostu piep***...

>No tak - teraz wszystko jasne ... Pretensje mozesz miec glownie do
>firmy VIA (lub ALI - nie napisales na jakim chipsecie jest ta plyta)
>- to oni pisza driver'y do tych plyt (czyli rowniez do obslugi AGP).
>Trzeba bylo wybrac wlasciwsza dla swojego komputera karte - np.
>Banshee
VIA Apollo MVP3. I moim zdaniem nie ma lepszego chipsetu na Super 7. Pominę
te nowe (ALI Alladin 5, czy jakoś tam i VIA MVP4), bo jeszcze nie za dobrze
znam.
Nie mów mi, że lepiej by chodziło z innym chipsetem, bo nie bardzo wierzę.
AOpen robi b. porządne płyty i chyba to nie ich wina...

>>Obecnie używam driverów Microsoftu dla V550.
>Probowales nowych driver'ow NVidii?
Nie udało mi się uruchomić ŻADNYCH driverów nVidii na moim Viperku. Za
każdym razem albo się wieszał, albo max. rozdz. to 1024x768 w 256 kol.

Będę kombinował dalej. Na razie jadę na nowych driverach Diamonda i wydaje
się być OK.

--
"Error in USER.EXE - doctor visit recommended!"
"If something looks simple, it is hard;
if something looks difficult, it's impossible"
 - Murphy's Law
========================================
Grzegorz Mazur
Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below:
Usun "NOSPAM" z adresu albo pisz na ponizszy:
gregu_at_bart.nl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:05 MET DST