Autor: Andrzej Marcinczyk (amarc_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 06:29:29 MET
Mam konfigurację: Quake2 v.3.20 + Apac Voodoo2 12MB
Używając '3dfx OpenGL' lub 'default OpenGL' przy inicjacji
systemu grafiki na konsoli wypisywane są następujące błędy:
GL_EXT_compiled_vertex_array not found
GL_EXT_point_parameters not found
ignoring GL_EXT_shared_texture_palette
using GL_SGIS_multitexture
W efekcie jakość grafiki jest trochę lepsza niż przy
sterowniku 'software', ale daleko jej do np. grafiki z i740.
Co zrobić, aby to uzdrowić ??? Ściągałem różne patche, m.in.:
'mini OpenGL for Quake2', 'openGL beta 2.1', ale nic nie pomogło.
Może gdzieś są nowsze patche lub drivery ?
(Mam Glide2 2.54, Glide3 3.01).
Dzięki za pomoc
P.S.: Odpowiedzi można też na priva
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:54 MET DST