Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 23:55:42 MET
Rafal Wlodarczyk wrote in message <36c06abf.0_at_news.vogel.pl>...
>Czyli to nie patch do D3D ale regularny update do Quake 2. Jesli masz
wersje
>3.19 to juz jest nowsza 3.20. Ale dalej jest to OpenGL.
Fakt, że D3D tam nie ma. Gdzieś mi się przywidziało.
Dobra - wytłumaczcie mi tylko jedno. Jak to jest, że odpalam grę (np. Unreal
/ Quake II) na OpenGL. Pogram sobie i jest OK (czasami...) Potem wychodzę i
wchodzę jeszcze raz i... tryb graficzny 80x25 z niebieskim tłem i teksturami
układającymi się w napisy w stylu "xxx has caused error in yyy"??? Przecież
ja nic nie robiłem! Wyłączyłem grę i poszedłem zjeść obiad!
Drugi przykład - jak nie wyłączę CrashGuarda to wszystko leży. Nawet D3D...
A co do tego OpenGL - podejrzewam, że po prostu wszystko zależy od tego, czy
drivery się "lubią". Instalowałem już kilka wersji i było to samo. Unreal
bez patcha wogóle nie chodził, z patchem 220 wolę D3D, które i tak się
czasem wiesza. A może to wina śmieci...
Jeśli chodzi o grupy. Po prostu zauważyłem, że sporo ludzi skarży się na
OpenGL. I sytuacja wygląda tak, że dwóch gości z tym samym sprzętem ma różne
wyniki - u jednego chodzi super, u drugiego troszkę do d***. Zależy to
pewnie bardziej od konkretnej konfiguracji programowej, ale czy karta
powinna wymagać odpowiedniej konfiguracji programów??? Bez przesady - to ona
ma działać dla użytkownika, a nie użytkownik dla niej!
Podejrzewam po prostu, że wreszcie wersja XXX driverów karty i n-ty service
pack dla Win98 poprawią OpenGL na tyle, że będzie mniej problemów. Bo nikt
mi nie wmówi, że np. drivery Diamonda są bezbłędne!!! Fakt, że nowsze mają
ich mniej - to dobry znak!
Przy okazji - moja konfiguracja, coby nikt nie pisał że nie mówię co mam:
Płyta AOpen AX59PRO
Procek AMD K6/2 350MHz (nie podkręcony)
64MB PC100 RAM
Diamond Viper V550 AGP bez TV-out.
Obecnie używam driverów Microsoftu dla V550.
-- Grzegorz Mazur Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below: Usun "NOSPAM" z adresu albo pisz na ponizszy: gregu_at_bart.nl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:50 MET DST