Re: OpenGL na RIVIE.

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Mon 08 Feb 1999 - 23:03:49 MET


Andrzej Chmura wrote in message <36bf57fe.0_at_news.vogel.pl>...
>Czesc.
>Gdzies mi "wcielo" openGL.
>Mialem Voodoo Banshee, ktore zmienilem na Rive.
>Po instalacji driverow nia ma openGl. Jest tylko d3d.
>Czy mozliwe, ze Banshee "cos zostawilo" w Windzie (aha W98)?
>Wykasowalem open32gl.dll i sprawdzalem plik od Rivy opengl jest (chyba
>nv4opgl.dll) i dalej Quake2 nie "widzi" opengl. Co robic?
>Czy musze instalowac Winde od poczatku?

Z doświadczenia wiem, że RIVA TNT ma gówniany support dla OpenGL. Po prostu
ciężko cokolwiek uruchomić na OpenGL, a szczególnie gry. Oczywiście jak
kupujesz kartę, to na pudełku stoi:
"FULL OPENGL SUPPORT".

Fajne, co???

Jak znajdziesz rozwiązanie, to wal na priva. Na razie próbuję ściągnąć Patch
do Quake2, który daje D3D. Ale uważaj - ma jakieś 13MB...

--
Grzegorz Mazur
Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below:
Usun "NOSPAM" z adresu albo pisz na ponizszy:
gregu_at_bart.nl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:35 MET DST