Autor: Jacek Suchojad (jacsucho_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Feb 1999 - 22:47:14 MET
Wiesz u mnie sie działo tak w Tomb Raider 3,dlatego
wykasowalem gowno ;))),ale mysle ze takie rozwiazywanie problemow nic nie
da....
Ja mam pamiec SDRAM ,chyba 8ns ,albo 10ns bo mam
iP200 :P,moze cos nie tak z twoja karta graficzna...dziwne
opinie slyszales..pamiec 6ns zaszybka do gierek..ale textury
sie dziwnie nakladaja....nie bede wypowiadac sie na temat
pamieci od dostepie 6ns a gierkach ..bo nie wiem ,testow nie robilem....ale
chyba nie w tym rzecz..gry tez nie widzialem.
wiec nie wiem jak tam z jej opcjami..sprobuj np.wylaczyc
akceleracje sprzetowa,nakladanie textur 8 bitowych,z-bufferning
czy cos tam..i zobacz czy dalej sie kopie..nie wiem czy tak mozna w
tej gerce sobie wlaczac i wylaczac opcje i czy monster posiada
takie opcje ;))) bo nie przepadam za 3dfx..:P
A teraz moje pytanie ile kosztowal cie upgrade sprzetu ;))
adres jacsucho_at_friko.onet.pl
Toomy'eM napisał(a) w wiadomości: <36bdf59a.2548351_at_news.tpnet.pl>...
>Witajcie,
>
> Zmienilem sobie ostatnio sprzet. Kupilem C300A OEM, plyte ABIT'a i
>64 MB 6 ns. Procek chodzi na 374, bo przy 450 nie pracowal zbyt
>stabilnie. Ale nie oto mi chodzi. Moj problem dotyczy gierek a
>Monstera w szczegolnosci. Otoz w niektorych grach (szczegolnie Shogo)
>strasznie wala sie tekstury. Pojawiaja sie i znikaja, po ekranie
>lataja jakies dziwne "zaklocenia", itp. Slyszalem opinie, ze pamieci
>6ns sa za szybkie (sic!) do gierek. Czy ktos moze wie cos na ten
>temat? Przed zmiana sprzetu (iP200 + RAM "nie EDO") wszystko chodzilo
>normalnie. Moze pomoglaby zmiana kosci na 7ns. Co o tym sadzicie ?
>
>Pozdrawiam,
>Toomy
>
>--
>Tomasz "Toomy'eM" Machalski
>tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:14 MET DST