Re: Win95 i AGP

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 16:42:56 MET


On Fri, 05 Feb 1999 12:33:34 GMT, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>>Oj, zobaczysz, zobaczysz. Pomiedzy najlepsza karta na ISA a byle
>>S3Trio na PCI jest KOLOSALNAAAAAAAAA roznica: nawet nie masz pojecia,
>
>Z tego, co pamietam, poczatkowe wersje kart na PCI mialy wydajnosc
>niewiele wyzsza niz karty z tym samym chipem na ISA. A niektóre nawet
>nizsza ze wzgledu na bledne zaimplementowanie technologii :-/.

Ano na poczatku prawie zawsze sa jakies knoty. Porownywalem z tym, co
znam (i jeszcze mam).

>
>>IMHO AGP to poroniona proteza dla graczy, no bo gdzie indziej byloby
>>potrzebne przechowywanie tekstur w RAM kompa zamiast karty? Poza grami
>>nie istnieje zaden chyba program, korzystajacy z AGP - po prostu nie
>>ma potrzeby.
>
>Niektórych po prostu nie stac na jakas GLorie z 48 MB RAM... AGP moze
>im wiele ulatwic, choc projektanci tej szyny mysleli raczej o graczach.
>
I bardzo watpie, by o kimkolwiek innym. Na co grafikowi karta z wiecej
jak 8 MB, skoro juz 2megowka jest w stanie wyswietlac bodaj 800x600 w
trucolorze?
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:10:37 MET DST