APAC Voodoo2 i Quake 2

Autor: Andrzej Marcinczyk (amarc_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 18:05:35 MET


Mam konfigurację: Quake2 v.3.20 + Apac Voodoo2 12MB

Używając '3dfx OpenGL' lub 'default OpenGL' przy inicjacji
systemu grafiki na konsoli wypisywane są następujące błędy:

GL_EXT_compiled_vertex_array not found
GL_EXT_point_parameters not found
ignoring GL_EXT_shared_texture_palette using GL_SGIS_multitexture

W efekcie jakość grafiki jest trochę lepsza niż przy
sterowniku 'software', ale daleko jej do np. grafiki z i740.

Co zrobić, aby to uzdrowić ??? Ściągałem różne patche, m.in.:
'mini OpenGL for Quake2', 'openGL beta 2.1', ale nic nie pomogło.

Może gdzieś są nowsze patche lub drivery ?
(Mam Glide2 2.54, Glide3 3.01).

Dzięki za pomoc



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:10:17 MET DST