Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 23:49:49 MET
Jacek Suchojad wrote in message <79afn5$ob5$1_at_newsfeed.onet.pl>...
>A co to ma do rzeczy nie wykorzystuje..
>Ta technologia jest zostala raczej wniesiona
>z mysla o graczach i grafikach , a nie o 'oknach'
>nawet karta pod zlacze PCI nie jest wykorzystywana do konca..
>Windows potrzebuje jakies tam okolo 1MB pamieci
>na karcie ....na 2d ,hmmm chyba max wykorzystuje
>2 mg.Co do wielkosci wykorzystywania nie jestem pewny
>ale mozesz miec kart z 1MG ipod ISA i 16 pod AGP
>to nie zauwazysz roznicy w windowsie..chyba :))))
>Martw sie lepiej zeby dobra byla w gierkach ,a nie ladniw wyswietlala
tapete
>:))) .AGp jest po to aby wykorzystywalo pamiec operacyjna
>do nakladania textur a czyli w gierkach lub jakis progrmach graficznych.Np
w
>windowsie pokazuje mi 1MG, a w rzeczywistosci
>mam 4 :))).Windows to tylko system,bardzo kiepski a nie gra :)))
>Wiem ze namieszalem .....i zaraz pelno ***** bedzie mnie krytykowac i
>przesladowac :))))
No właśnie... Namieszałeś...
Win 95 wykorzystuje możliwości AGP pod warunkiem, że zainstalowany jest USB
Suplement, który to właśnie zawiera też poprawkę dla AGP.
Wbrew pozorom to, czy Win95 zna się na AGP JEST WAŻNE W GRACH!!! Przecież
większość gier używa obecnie Win i jego bibliotek (pomijając fakt, że
uruchamiają się w Win...), a ponadto jeszcze Direct3D i DirectDraw.
Przydałoby się, żeby te ostatnie właśnie wiedziały o AGP.
Poza tym wyraźnie widać różnicę między 1MB kartą na ISA a 4MB na PCI!
Człowieku, uwierz mi, bo męczyłem się z moim Tridentem nawet jeszcze pod
Win95...
Mam nadzieję, że odmieszałem ;)))
-- Grzegorz Mazur Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below: Usun "NOSPAM" z adresu albo pisz na ponizszy: gregu_at_bart.nl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:10:14 MET DST