Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 14:18:48 MET
>Chodzi³o mi o to czy on pisa³ do polskiego dystrybutora czy odrazu na
listê,
>kupujê p³yty od przedstawicielstwa ich w polsce i nie narzekam na obs³ugê
(zwsze
>chêtnie pomog¹ i nie wciskaja na si³ê). Moje zdanie 'zapomina o sprzecie
...'
>dotyczy³o awaryjno¶ci sprzêtu a nie upgradu sterowników i BIOS'u - który
te¿
>mozna dostaæ od nich poprzez email.
>
1. normalny producent udostêpnia BIOSy na WWW
2. co do awaryjno¶ci - zamówili¶my od nich jedn± p³ytê na ZXie "na próbê" -
efekt : przysz³a p³yta z uszkodzonym AGP, có¿ zdarza siê, wys³ali¶my do
reklamacji. Aktualnie mija drugi tydzieñ, szefowa zdenerwowa³a siê i
przedzwoni³a, a oni na to, ¿e wymieni± jak przyjdzie dostawa ... Nie wiem
czy to jest dobry serwis ... a sprzêt tanieje.
3. Nie bierz uwag do siebie - po prostu piszê jak jest, mo¿e masz jakie¶
specjalne wzglêdy ...
Cooger
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:09:59 MET DST