Rejestracja modemu w TP S.A. raz jeszcze

Autor: Marcin Maluszczak (martin_at_in.com.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 00:55:11 MET


Witam

  Mieszkam we Wrocławiu i korzystam z numeru dostępowego TP S.A.
(0202122). Telekomunikacja założyła mi PCMkę na linię i od tej pory
prędkość przesyłania danych spadła drastycznie (max 14 400 kb\s).
W którymś z poprzednich CHIPów był wywiad z przedstawicielem
telekomunikacji który to oświadczył, że kto chce poprawić stan rzeczy
musi napisać podanie o rejestrację modemu i uiścić jednorazowš opłatę
w wysokości 6, 50 zł. Oświadczył także, że TP S.A. nie może odmówić
rejestracji.
Postanowiłem zarejestrować modem. Zadzwoniłem do biura obsługi
Klienta skšd pokierowali mnie do pana zajmujšcego się tymi sprawami.
Po przedstawieniu mu mojej sprawy grzecznie mnie poinformował, że
pierwszy raz słysz o czymś takim. Po opisaniu mu wywiadu z przedstawicielem
telekomunikacji udzielonemu CHIPowi postanowił skonsultować się
ze swoim szefem. Po "krótkiej" naradzie, sam kierownik tegoż oddziału
poinformował mnie, że owszem, była taka ustawa ale została zniesiona
w "styczniu 97 roku". A o ile mnie nie myli wywiad był przeprowadzony
w roku 1998.
Po kilko minutowym sporze, panowie Ci wyjawili mi (ale bardzo niechętnie) ,
Że istnieje możliwość, aby monter TP S.A. przyjechał do mnie do domu i
sprawdził połšczenie mojego komputera z internetem. Cena usługi wynosiła
by... 6,50 zł !? Poinformowali mnie także nie mogę liczyć na nic.
Chciałem się zapytać tylko w jakie gierki gra z nami telekomunikacja polska?

Z poważaniem
 Marcin Maluszczak martin_at_in.com.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:09:45 MET DST