Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 15:28:37 MET
Cooger wrote:
> >> Ale jak pisałem, że tak jest, to niektórzy twierdzili, że po co wsparcie,
> >> przecież to się pakuje do komputera i sprzedaje i zapomina o sprzęcie ...
> >>
> >> Cooger
> >
> >Zapytaj nadawcę o obsługę, a nie komentuj sam.
> >
> >BlueByte
>
> Nie rozumiem ?
>
> Cooger
Chodziło mi o to czy on pisał do polskiego dystrybutora czy odrazu na listę,
kupuję płyty od przedstawicielstwa ich w polsce i nie narzekam na obsługę (zwsze
chętnie pomogš i nie wciskaja na siłę). Moje zdanie 'zapomina o sprzecie ...'
dotyczyło awaryjności sprzętu a nie upgradu sterowników i BIOS'u - który też
mozna dostać od nich poprzez email.
BlueByte
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:08:46 MET DST