Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 15:22:31 MET
Pawel Kubacki <p_k_at_priv.onet.pl> wrote in message
news:36a49ce3.95108817_at_news.tpnet.pl...
>On Wed, 20 Jan 1999 01:45:34 +0100, "bamboo" <bamboo_at_polbox.com>
>wrote:
>
>>Czy można spiąć ze sobą dwa Monstery Voodoo 2. Z tym że jeden 8MB a drugi
>>12MB. W tej chwili posiadam 8MB i chciałbym dokupić drugiego .
>>bamboo_at_polbox.com
>>
>Nie
>Musza byc takie same
Tak
Nie musza byc takie same.
Jednak efekty nie sa rewelacyjne. Jednostka z mniejsza iloscia pamieci moze
nie zmiescic wszystkich tekstur i bedziesz mial pólprzezroczyste obiekty (a
raczej teksturowane co druga linia).
Takie efekty mialem w przeslawnej grze Tresspaser. NFS3 chodzil bez
problemu.
-- Robert Kowalski ICQ UIN:7112656 mailto:robek_at_packplast.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:57 MET DST