Re: Savage3D Screenshot

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 09:22:09 MET


Cześć,

> Kolego Kris jedna pytanko nie przyszlo ci na mysl ze TNT nie obsluguje
> 8bitowych tekstur i wszystkie traktuje jako 16bitowe.

Przyszło :-) Ale nie o te tekstury mi chodziło.

> To samo robi MINIGL przygotowany przez 3fingers dla Voodoo

Możliwe.

Na MiniPorcie można włączych w 16bit tekstury, S3Tweak MiniGL 32bit i Quake
wygląda bardzo dobrze. Ale i chodzi mi wolniej. Zrobiłem shota aby spróbować
pokazać ziarno. Na nieruchomym obrazie jednak de facto niewiele widać :-(

> Mam nadzieje ze ujrze screenshot Savage w porownywalnych parametrach tzn. z
> wlaczeniem 16bitowych tekstur.

Mogę wrzucić super obraz ale kurka czy wiesz co zrobić aby Quake robił mapę
bitową z ustawieniem 32bit na MiniGL??? IMHO wtedy dopiero jest super (pal
licho prędkość).

> Mam nadzieje ze sie zreflektujesz

Jestem zreflektowany :-) Zrobiłem błąd. Czy wiesz jak zrobić zrzut w Incoming?

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:09 MET DST