Re: Test Savage3D (niedługie).

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 14:33:13 MET


Cześć,

> Ale zrozumie\alem ze mnie o to podejrzewasz...

... i pomyliłeś się :-)

> > :-) To czy może a czy producent zaleca to inne sprawy.
> Tzn. jest tabelka (czy cos takiego), i mam w 1024x768
> ze 60Hz, 75Hz, 85Hz czy jakos tak...
> Ani slowa ze 75Hz ale max jest 85Hz...

Generalnie myślę, że najlepiej jest samemu spradzić co lepiej wygląda.

> > Dlaczego?
> Szybciej pogina strumien elektronow... Luminofor swieci slabiej...
> To by ldrogi monitor z dosyc dziadowska elektronika. Ale ostry -
> - i co najwazniejsze - ma rewelacyjny kineskop...

Jaki? U mnie na 85Hz jest jaśniej niż na 75Hz.

> > > Wow - skad masz takie AI ? Niezle odpowiada - prawie jak> > czlowiek.
> ;-))))))
> > Bo mój wujek go zrobił :-)
> W Lisp'ie ?

Coś Ty, to automat analogowy : drewno, metal, guma, zębatki ... zero
elektroniki. Za to jest "Y2K Ready" :-)

> > Że ciut wolniej to pikuś. Gorzej, że na innych nie trzeba.
> Ale ja mam Savage3D i mnie nie interesuje jak jest na innych kartach.

Racja. Ja natomiast mam kilka i pytam dlaczego? Jest to IMHO jakieś
zakłócenie kompatybilności które może wyjść gdzieś indziej.

> Poza tym na Voodoo2 tez mam wylaczone 8 bitow.

:-)

> Mam takie podswiadome (raczej juz swiadome ;) wrazenie ze jak wlaczam
> paletized 8bit textures - to cos trace... :-)

Ano :-)

> > Napij się kawy :-) Przestaję Cię rozumieć. Nawet automat się przegrzał
> :-)
> To oddaj wujkowi - zeby go poprawil... :-)

Ta przerwa w odpowiedzi to był właśnie test. Ponoć jest sprawny :-)

> Chodzi mi o to ze jak gram d Quake'a to raczej nie uruchamiam programow
> typu PShop Pro... (teraz juz wiesz o co mi chodzi) ?

No dobra ... :-)

> To wiem - tylko tez mialem czarne obrazki... (i tez jak chce zrobic
> shot'a to wciskam wszystkie F'y ;)...

:-) Ale nie wiesz jak temu zaradzić?

> > Fakt :-)))) Genialne. Najważniejsze nie czytać news i nie chodzić do
> kumpli z PC-tami :-)
> No - juz na pewno do takich, ktorzy graja ! Kto marnuje taki sprzet na
> gry ? :-)))

:-)))) No właśnie, kto? :-)))

> > :-)))))) Leniwiec ...
> No co - mam tylko 64MB (ale juz niedlugo - bo juz mam dosyc i juz
> widzialem Unreal'a na 128MB :)...

Nooo, przyda się ...

> > > grzebanie w gammie...
> > ... a do tego napalony :-)))
> Tatatatata !!! Wiesz, w multiplaye'rze nikt nie bedzie czekal az sie
> doregulujesz... :-)

Nie gram w multiplayer'a :-(

> > > A wyglada na karte AGP ? :-)
> > Od dziecka :-)
> Taaa. Chyba od strony sledzia...

Szczególnie :-)

> > A czemu nie TnT + SLI? :-)
> Bo brakuje PCI...

To zmieniasz płytę lub komputer :-) Jak ktoś ma za dużo kasy :-) Są i takie,
które mają 12 PCI :-)))

> > > Nie napisze ze Savage3D + Voodoo2 bo Ty nie powiesz ze jest to
> najlepsze rozwiazanie... ;-)
> > Zależy od kasy :-)
> _Najlepsze_ jest jedno...

Czyli TnT + SLI :-) Zawsze max.

> Ale Glide jest native - czyli istnieje od _zawsze_. A w 3D Banshee jest
> przeciez pochodna Voodoo2... Dlaczego na
> Voodoo2 jest cacy a na Banshee mialoby byc be ?

Nie wiem. To jednak trochę inne karty. Fakt jest faktem. Teorię można
stworzyć :-)

> I czy przed Voodoo2 Glide'ami tez jest jeszcze duzo do poprawy ?

Nie sądzę.

> > Czasami pogoni i V2.
> Dosyc czesto... Ale niewiele...

A co byś się spodziewał? :-)

> > A ja czym innym :-)))
> Wiem, wiem, Lego Technic za 7 baniek...

Nieee, to za trudneee ... :-)

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:56 MET DST