Re: Test Savage3D (niedługie).

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 13:22:12 MET


Cześć,

> Troszke wyjasnien... :-)

Zawsze chętnie ... :-)

> > No bo lipny sterownik.
> Toz ja nie pisze ze to wada samego Banshee... ;-)

A czy ja tak napisałem? :-)

> Co do producenta - w instrukcji do mojego monitora mam wyraznienapisane -
> _ten_model_ moze 85Hz w 1024x768. A ze firmware nie pozwala... (Ciekawe czy ma
> flash'a ;-)...

:-) To czy może a czy producent zaleca to inne sprawy.

> Co do jakosci obrazu - moze i rzeczywiscie obraz jest mniej ostry...Nie, jednak
> nie - jedyne co da sie zauwazyc to ze jest wyraznie
> ciemniejszy przy 85Hz (i raczej jest to normalne ;).

Dlaczego?

> Ale nawet gdyby byl mniej ostry - po prostu trzeba wybrac kompromis - albo miga
> albo cierpi ostrosc... Ale - powtorze - u mnie jest ok. :-)))

I to najważniejsze.

> > To nie ja odpowiadam ale taki automat, który zainstalowałem w TPSA :-))))
> Wow - skad masz takie AI ? Niezle odpowiada - prawie jak czlowiek. ;-))))))

Bo mój wujek go zrobił :-)

> Teraz tez do niego/Ciebie pisze ? :-)))

Piszesz zawsze do mnie :-)

> > W ogóle to> zrobiłem beeee. Obrazek miał pokazać tą ziarnistość o wszyscy
> zobaczyli> tylko źle> odtwarzaną mapę nieba. W Savage3D niestety trzeba po
> prostu włączyć 16bit> tekstury. I> pewnie tu też jest problem.
> Czemu niestety ? O ile pamietam moja zabawe, roznica w szybkosci 8/16 jest
> niezauwazalna...

Że ciut wolniej to pikuś. Gorzej, że na innych nie trzeba.

> > > :-) Co do ziarnistosci... No dobra - moze i cos takiego jest... Jak> >
> powieksze> > obraz filaru ???
> > Eeee. Jakimkolwiek programem do bitmap (ja używam ACDSee).
> Heh... Nie chodzilo mi o to w jaki sposob powiekszyc obrazek ! :-D No co ty !
> Sorki, slowa nie przekazuja (w naszym jezyku ;) intonacji... Nie jak... a...
> Widac - kiedy powieksze obraz ???

Napij się kawy :-) Przestaję Cię rozumieć. Nawet automat się przegrzał :-)

> > Jest inny problem. Savage> ma niezły obraz w Quake na MiniPorcie z włączoną
> opcją 32bit na S3Tweak
> > MiniGL.> Szkoda, że na MCD mam mniejszą prędkość. Chciałbym wysłać screen ale
> po> zrzucie nie
> > daje się oglądać (czarna plama). Masz pomysł?
> Nie... Generalnie - jeszcze nie udalo mi sie zrzucic jakiegokolwiek
> shot'a... :(

Na Quake II naciskasz F12 (albo F9, albo F10 zawsze mylę z Unreal'em:-) Generalne
wciskaj aż zobaczysz napis o wykonaniu shot'a :-)

> > > Jak to sie ma do odczuc estetycznych podczas grania ?> No właśnie (tu
> westchnąłem) te wszytkie zrzuty to pikuś. Grasz sobie
> > spokojnie przez> rok. Cieszysz się ładnym 3D a tu widzisz u kumpla na innej
> karcie i już> wiesz, że> masz gorzej. A co smutne do końca nie wiesz jak to
> opisać :-(
> ;-) Ale pomysl - optymistycznie minal Ci rok... ;-)

Fakt :-)))) Genialne. Najważniejsze nie czytać news i nie chodzić do kumpli z
PC-tami :-)

> > > Macham guzikami na monitorze i jest ok na Savage3D.> A nie lepiej pobawić
> się ustawieniami gamma? :-)
> Lepiej... :-) Tylko jak odpalam gierke to dopiero mi sie to przypomina.

:-)))))) Leniwiec ...

> Szybciej jest strzelac i jednoczesnie regulowac obraz... :-))) A nie Alt-TAB i
> grzebanie w gammie...

... a do tego napalony :-)))

> > > Ale mam uprzedzenie do Banshee - brak AGPx2. _Wole_ Voodoo2.> :-)))) A
> VooDoo 2 może ma?
> A wyglada na karte AGP ? :-)

Od dziecka :-)

> Jak mam Voodoo2 (juz to pisalem ;) to mam slota AGP wolnego; nie uwazasz ze TNT
> i Voodoo2 jest najlepszym rozwiazaniem ?

A czemu nie TnT + SLI? :-)

> Nie napisze ze Savage3D + Voodoo2 bo Ty nie powiesz ze jest to najlepsze
> rozwiazanie... ;-)

Zależy od kasy :-)

> > > Okay - TNT jest kolejnym etapem (7mln tranzystorow ?).
> > Czekaj. Może zanim kupisz pokaże się coś ciekawszego.
> ??? :) ???
> A co ?

A ja wiem. Tyle nowości a testom w Internecie można średnio ufać.

> > > Ale Banshee nie... I wole Savage3D (tak jak napisalem - ma mozliwos-> > ci
> - i driver'y> > coraz czesciej to pokazuja)...
> > Dla Banshee też warto ściągać coraz nowsze. Załamałem się jakością> D3D w
> Banshee.
> A nie Glide'ow ?

Glide'm też ale w inną stronę :-)

> Fakt - z Banshee tez trwa walka... Ale - myslisz ze jeszcze duzo podniosa
> wydajnosc ?

W D3D nie sądzę ale w Glide. A przynajmniej poprawią jakość.

> Bo ja tak nie mysle... W koncu - to 2/3 Voodoo2 i troche czegos tam jeszcze...
> ;-)

Czasami pogoni i V2.

> > Myslałem, że będzie kicha. A tu kicha była w ... glide :-)
> Czyli nie w D3D ? ;-)

D3D mnie przyjemnie zaskoczył. Doszło do tego, że jak gra obsługuje glide i D3D to
wolę ... D3D.

> > Nie może. O tym wciąż piszę. Gdyby mógł inne by staniały (abstrachuje> od ceny
> Rivy> ZX).
> Alez moze... :-) ZX'a nie puscisz na 150MHz (chyba ;)... Czyli nie dogoni
> Voodoo2.
> A Savage3D mozna puscic na 120MHz.

Moja Riva 128 szła standardowo na 125MHz i była ciut szybsza od i740 ale jakość
obrazu znacznie gorsza.

> I kurczaki - chcialbym sie tym pobawic...

A ja czym innym :-)))

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:55 MET DST