Re: Test Savage3D (długie).

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 11:20:44 MET


...

> > A jednak masz negatywne nastawienie do Savage3D ! Bo rozpisales
> > sie o TNT a nie
> > zrobiles tego w przypadku Savage3D.
> A Ty co? Z księżyca? Przecież piszę, że mi się nie podoba. Natomiast
> jak mam tylko
> 300 zł to MUSI mi się podobać.
 Nie - z Ziemi. :-)
 Chodzilo mi o to ze popisales o podkrecaniu Celerona na TNT a w
stosunku
do Savage3D napisales tylko ze nie warto...

> > A Savage3D tez wymaga procesora...
> Jak wszystko. [...]
 Poza Voodoo'ami... (tzn. one beda dzialaly dobrze nawet na MMX'ie).

> > Socket7 - IMHO - Banshee.
> ... lub V2.
 Tak, tak, to oczywiste...

> > PII/Celeron - w zaleznosci od kasy - TNT lub Savage3D + Voodoo2 (do
> > Glide'ow).
> IMHO dziwne połączenie Savage3D + VooDoo 2. Ani super 2D ani super cena ... Nie
> lepiej zamiast Savage3D wrzucić coś innego?
 Kazda inna mozliwosc jest drozsza lub nie daje Glide'ow...
 Poza Banshee - ale szkoda Celerona do Banshee... ;-)

> > Pozdrawiam Was...
> A ja Was :-)
 A my wreszcie chcielibysmy sie zajac robota ! :-)

 Pozdrawiam...
                              M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:53 MET DST