Re: Riva TNT i problem OpenGL

Autor: RTM (mxtopor_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 13:11:45 MET


Tez nie bardzo wiem jaki to moze byc problem.
Ja mam asus rivatnt na plycie asus p2b i jedyna roznica to win98. Moze wiec w tym
problem? Wszystko chodzi bez problemu,.

R

Camel wrote:

> Witam !
>
> Mam problem z Riva TNT AGP a mianowicie glownie z
> jej osiagami zwlaszcza na OpenGL..
>
> NA oryginalnych sterownikach wszystko co obsluguje OpenGL wiesza sie ,
> sciagnelem wiec nowe sterowniki jakies z listopada i mala
> poprawa Ale OpenGL mimo iz juz sie uruchamiaja gry i np Modeler
> W Lightwawe to chozi to poprostu tragicznie .. mozna by rzec ze w ogole nie chodzi
> o nie ma sensu na tym nic odpalac nawet na najnizszej rozdzielczosci..
>
> Odrazu powiem ze mam Win95 zpatchowany ze wspolpracuje z AGP..
>
> Moze ktos wie jak ustawic , jakie sterowniki miec by Riva TNT wykorzystywala
> normalnie OpenGL , w ogole np Half Life rwie sie strasznie na Direct3D,
> a Falout 2 odrazu na powitanie sie wiesza :((
>
> Aha moze ktos wie gdzie mozna sciagnac program Nv3Tweak bo na Polskiej Stronie
> Rivy serwery gdzie ten program siedzi nie dzialaja :(
>
> Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc !
>
> Camel
>
> camel_at_axon.legnica.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:42 MET DST