Re: Pytanie

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:16:10 MET


On Fri, 8 Jan 1999, Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:

> Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
> On Fri, 8 Jan 1999, Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:
>
> >To o zwrocie towaru to doskonale wiem.
> >Ale jeszcze jedno pytanie - czy ta 3 miesieczna rekojmia, to nie jest
> >przypadkiem tak, ze jestem zobowiazany 3 miesiace po skonczeniu sie
> >gwarancji SERWISOWAC sprzet, ale oczywiscie wtedy juz to robie ODPLATNIE !
> >Bo do tej pory bylem wlasnie przkonany ze tak jest !
>
> O ile wiem - nie. Ale jak już nadmieniłem - RTFKC, bo niedokładnie pamiętam.
> Zresztą nawet jeżeli tak jest - czy odpłatne serwisowanie sprzętu naprawdę tak
> bardzo Cię boli? :-)

Nie, boli mnie bezplatna ( dla klienta ) wymiana dysku 2.5 GB.
Serwisowanie odplatne jest fajne :))

>
> P.S. I bądź człowiekiem - nie rób QPy! Czy to naprawdę taki duży problem? I żeby
> jeszcze była z tego jakaś korzyść, ale nie. Tylko na złość Outlookowcom. ;-)
>

Czego nie robic ?

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699
                        
                          TELNET IN PEACE ...
********************************************************************



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:04:18 MET DST