Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 09:58:59 MET
Hy.
> > Czy pojawili sie nowi szczesliwi posiadacze Savage3D ? :-)
> Szczesliwi? :)))
A dlaczego nie ? Karty (tzn. driver'y) juz sa stabilne...
> > Po drugie - czy karta ma dzialajace TVout ?
> Ma. I to dzialajace calkiem przyzwoicie. Mystique G200 czy Velocity
> 4400 to nie jest ale obraz jest calkiem, calkiem
A co takiego jest "lepszego" w Mystique'u i V4400 ? Ha ?
> > I najwazniejsze - po trzecie, z jaka czestotliwoscia pracuje
> >ta karta ?
> Jesli wierzyc PowerStrip'owi to 110 MHz
Oooo. I za ta informacje oraz za wszystkie inne serdecznie
dziekuje !
> > Obecnie mam Herculesa - Terminator Beast'a z zegarem
> >ustawionym na 100MHz (ohyda !).
> Coz za roznica z jaka czestotliwoscia chodzi "na dziendobry" jesli
> mozna ja podkrecic?
No wiesz... Potem ktos mi pisze, ze ja porownuje Savage3D podkreconego
do niepodkrecanego Voodoo2...
Poza tym - ciagle podkrecam tylko na czas testow...
I nie bardzo lubie to robic...
> To na ile Ty ustawiales ten zegar? Na 150 MHz? Przy tych samych
> warunkach testowych przy 120 MHz wszystkie karty na Savage'u byly
> wolniejsze od V2 - o TNT nie wspominajac (na C333_at_416). Plusem AOpen'a
> jest to ze jako jedyna z testowanych przeze mnie kart dzialala przy
> AGP na 83 MHz
O - i to jest tez wazne... Na 121MHz chodzilo szybciej od Voodoo2...
Co prawda - na 90MHz... (tylko nie komentuj - dosyc - przeciez sie
przyznalem !).
> Nawet wiem dlaczego VSync ON :) - bo na Savage'u Vsync OFF to totalna
> kaszanka :) Savage jest chyba jedyna karta jaka znam ktora nie
> toleruje Vsync OFF w d3d - a szkoda bo wyniki (dosc kiepskie) powaznie
> sie poprawiaja
Prawda. Ale na Turok'u na Voodoo2 tez mi sie wyniki przy VSync OFF
nie podobaja... A na Unrealu widac jednak zaklocenia.
Generalnie - jednak VSync ma byc ON !
> > na
> >Savage3D 29fps, na Voodoo2... 7fps... Mniam.
> Zeby to jeszcze mialo jakiekolwiek odzwierciedlenie w rzeczywistosci
> ...
Dosyc ! Sluchaj - wiem, ze na TNT jest rownie szybko (troche
ponad 30fps). A to oznacza, ze AGPx2 jest wystarczajace do
zabawy w gry 3D...
> > I jeszcze warto dodac,
> >ze w przeciwienstwie do poziomow Unreal'a, Mon2 nie wymaga
> >dwuminutowego okresu "wczytywnia" poziomu. O ile przydatnosc S3TC
> >i duzych tekstur S3TC w Unreal'u jest problematyczna, o tyle Quake2 z
> >dokladnymi i kolorowymi teksturkami wyglada kapke pikniej... I nie
> >wymaga cierpliwosci...
> Tyle ze poza zastosowaniami testowymi nie ma to zadnego zastosowania.
No wlasnie chce powiedziec, ze gra juz moze byc oparta na takich
teksturach. Nie jest to tak beznadziejnie meczace i nuzace jak
S3 level'e do Unreal'a. No - ale tu jeszcze jest kwestia opty-
malizacji engine'ow - ktora byla juz tu poruszana i nie warto
do tego wracac...
> Sproboje sciagnac ten poziom - jak mi sie uda to podam wyniki na TNT
Jesli chcesz - moge go wystawic u siebie. (Prosze o kontakt na priva).
> No problem - pod warunkiem ze uda mi sie to sciagnac. Mozesz gdzies
> wystawic ten poziom?
J.w.
> > Oby wszystko bylo szybsze i tansze... ;-)
> To akurat normalka :)
Wiesz... Duzo szybsze i tylko troche... drozsze. Tak jest stale...
> Vindex
Hej !
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:58:42 MET DST