Autor: Maciej Balsewicz (pepis_at_zsb.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 12:28:06 MET
Mam problem z modemem (U.S Robotics Sportster Winmodem 33.6 - Internal), za
kazdym razem gdy chce sie polaczyc musze wyciagac wtyczke z modemu (te
ktora idzie od telefonu), a po ponownym wlaczeniu dopiero moge sie placzyc.
Inny objaw awarii to, to ze tylko gdy wlaczam komputer (nie uzywajac
modemu), w telefonie nie ma sygnalu. Odnosze wrazenie jakby przepuszczal on
sygnal tylko w jedna strone, poniewaz nie dziala takze system callback.
Co mam robic, czy jest mozliwosc w Polsce serwisowania modemow tego typu ?
-- pepis_at_zsb.szczecin.pl http://www.zsb.szczecin.pl\pepis ICQ-UIN: 25307547
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:56:03 MET DST