Autor: Tomek Jezierski \ (jezier_at_bigfoot.com)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 21:10:32 MET
Ja mam Phantoma PCI i tez mi zrywal polaczenie. Napisalem wiec do Megabajta
o pomoc. Po 3 tygodniach (ale oni sa szybcy) napisali, ze moze to byc wina
albo zlego uziemienia albo jakis z portow COM nie jest ustawiony na
maksymalna wartosc (standardowo 9600).
Teraz chodzi juz dobrze.
-- _________________________ Tomek Jezierski aka ToMaSs jezier_at_bigfoot.com http://friko.onet.pl/ld/jezier _________________________ Kominek wrote in message <36686094.0_at_news.vogel.pl>... >Ostatni próbowałem zmusić taki sprzęt do prawidłowej pracy u znajomego , >dziwnymi objawami jest po pierwsze częste zrywanie połonczeń oraz problemy z >ustawieniem połączenia . Jeżeli już udało się nawiązać połonczenie trwa >czasem w porywach od 3-60min i modem sam je zrywa . Natomiast jeżali się nie >udaje to podczas dzwonienia po prawidłowej sekwencji wybierania numeru w >pewnym momencie słychać nienormalny ciągły pisk ??? Czy ten modem ma >standardowo wmontowany K6flex ? >I dlaczego próba upgardu (taki programik V.90 Upgarde Wizard ) kończy się >niepowodzeniem tj. nie rozpoznaje nazwy modemu i przerywa po 3% w module 2 >??? Słyszałem że można spróbować zwiększyć czułość modemu , czy to pomoże i >jak to zrobić ?? I dlaczego modem został ustawiony na com4 to chyba nie jest >typowe ? Acha najlepsze połączenie jak narazie 44600 bps tak twierdził >znajomy ? Może całkiem zmienić mu sterownik ? >Pozdrawiam > > > > > >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:55:56 MET DST