Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 18:40:13 MET
On Fri, 11 Dec 1998, Janusz Pieciun wrote:
> 4. Przy zakupie mówi się i reklamuje polską instrukcją obsługi co nie
> jest prawdą (po Polsku jest instrukcja obsługi FaxTalk Messenger
> i poczta, co także sprawia kłopoty przy pierwszej instalacji -
> chodzi o polskiego operatora;ciężko jest przeskoczyć w IE 4.0
> zgłaszającą się Australię).
> Proszę więc o wyjaśnienie instalacyjne:
KAZDY produkt sprzedawany oficjalnie w Poslce MUSI miec polska intrukcje
obslugi, jesli nie ma jest to podstawa do obnizenia ceny, wymiany lub
zwrotu i otrzymania zaplaconych pieniedzy.
Dodatkowo wkurzaja mnie brednie jakie firmy wypisuja na Gwarancjach.
Ostatnio widzialem cos w tym stylu:
w przypadku zwrotu towaru na podstawie gwarancji, zwracamy kwote
aktualnej w momencie zwrotu wartosci produktu.
Czyli ze co? Jak kupilem rok temu P2 233 za 1500zl to jak sie niedaj boze
zwali to dostane tylko pare stow??? ROTFL, ludzie zawsze biezcie rachunki!
Zadajcie w przypadku zwrotu tyle ile jest na rachunku, a jak wam wyjada z
takimi tekstami to wysmiac i straszyc sadem.
Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne
Powered by LINUX! Slackware 3.5 & RedHat 5.1
Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.
-- Swami X
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:55:11 MET DST