Autor: Tomek Połaski (tompol_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 15:37:20 MET
Ile pamięci potrzeba do uruchomienia rozdzielczości 1600x1200 16bit z
podwójnym buforowaniem w OpenGL.
Mam Fire GL 1000 Pro 8MB i u mnie podwójne buforowanie działa tylko do
1280x1024.
1600*1200*2= 3 840 000 bajtów, więc 8MB powinno wystarczyć na dwa ekrany.
Domyślam się, że część pamięci idzie na tekstury i to pewnie dlatego. A może
to sterownik?
Może mi to ktoś wytłumaczyć?
Pozdrowenia!
Tomek Połaski
e-mail: tompol_at_friko.onet.pl
Prawo Murphy'ego: Błądzić jest rzeczą ludzką,
ale żeby zrobić naprawdę duży bałagan potrzebny jest komputer.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:54:54 MET DST