Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 20 Sep 1998 - 22:11:53 MET DST
Osobom
>napalonym na Savage'a nie ufam z definicji - obiektywizm dla nich to
>takie slowko na "o"
A ja nie ufam osobom ktore na dzwiek slowa S3 dostaja drgawek
>>>Cytujac: "migotanie obrazu w D3D (np. w NFS 3 w menu) i
>>>zalamywanie sie obrazu (robia sie czarne paski)."
>>Trudno mi jest tutaj dyskutowac ale zwaz czy to ze dbaja o klienta i
ciagle
>>wypuszczaja nowe nalezy traktowac in minus
>
>In minus to mozna traktowac to ze maja klienta w "glebokim powazaniu"
>wypuszczajac karte ze sterownikami ktore do niczego sie nie nadaja
>
><ciach>
>>>Poniewaz prowadzilem na ten temat juz ze dwie rozmowy na tej grupie w
>>>ostatnich tygodniach to nie bede sie powtarzal - przejrzyj je sobie
>>>to moze zrozumiesz.
>>Nie jest tak zle a matrox rowniez mial bledy podczas startu w
sterownikach.
>
>Khem. W ktorych? 4.11 byly dostepne w momencie wypuszczenia karty na
>rynek i nie maja _zadnych_ bledow. Jedyne problemy z G200 mieli
>wlasciciele MVP3 i bylo to wina VIA a nie Matrox'a (co zreszta
>uwzgledniono w 4.21 i 4.24)
Pierwsze wersje wypuszczone w lipcu mialy wczesniejsze drivery
>>Zwaz ze karta ta jest w produkcji od tygonia, moze dwoch
>
>Dluzej - dostepna jest juz od miesiaca. od tygodnia to mozna ja kupic
>w Polsce
Nieprawda to co mowisz to od miesiaca byla wersja A ktora byla wersja
testowa niemozliwa do kupienia. S3 zaczal produkcje Rev. B jakies 3-4
tygodnie temu wiec powiedz mi skad te dane. Bo ja wiem na podstawie serwisow
www.cyrellis.com i www.tomshardware.com ze produkcja zaczela sie dwa
tygodnie temu
>
>>>Jakies konkrety?
>>Matrox rowniez mial bledy podczas startu
>
>Po raz kolejny frazesy - nie bylo zadnych bledow. A o takich jak przy
>S3 to juz wogole nie ma mowy. Tak niepowaznego podejscia do klienta
>jak S3 nie zaprezentowala nawet NVidia
Niepowaznego???????? Niepowaznie to ty podchodzisz to S3. Masz juz sprzet
powkladany do odpowiednich szufladek i nie chce ci sie przejzec na oczy
>
>>>>W Quake2 ma okolo 15 klatek w OPENGL
>>>
>>>To rzeczywiscie rewelacyjnie - Millenium 2 mialo 27. Virge nigdy nie
>>
>>Millenium 2 na OPENGL??? A co z bilinearnym filtrowaniem??
>
>A u Was bija murzynow :)))) A gdzie napisalem ze jest?
No to w takim razie czytac nie umiesz. Ja podalem wynik w OpenGL. Wiec jakim
prawem porownujesz go do zwyklego???
>>> Sztandarowym przykladem ich podejscia do
>>>klienta koncowego byly karty na Sonic Vibes - mialy calkiem przyzwoite
>>>mozliwosci ale z powodu beznadziejnych driver'ow ktore przez rok nie
>>>wyszly z fazy beta (a S3 juz sie z tego chipsetu wycofala) byly dla
>>>uzytkownikow tylko utrapieniem. Jak narazie zapowiada sie ze Savage ma
>>>duze szanse na podobny los
>>Ciekawe : kumpel ma Sonica i WSZYSTKO MU CHODZI, a poza tym przesadzasz
>>
>
>Co to jest wszystko? Moglbys napisac konkretniej? I jakis dowod na to
>ze przesadzam? Wystarczylo zajrzec na zachodnie grupy gdzie ludzie
>skarzyli sie na sonic vibes na okraglo - a to gry nie chcialy chodzic,
>a to dzwiek byl kiepski. A nowych sterowniko juz _nie_bedzie_. Ciekawe
>co zrobi Twoj kolega jak sie pojawi dsound 6.1 ...
Po pierwsze jestem pewien ze beda, a po drugie co do gier no mial ich duzo i
przytaczac je tutaj to strata miejsca. A co do jakosci dzwieku to nie ma sie
czego wstydzic . Dzwiek nie traci na dynamice przy wysokich tonach i to sie
liczy. Moze ty podalbys jakis konkretny przyklad blednego dzialania
>>Pozdrawiam
>>
>>PS. sciagnij sobie program do kompresji tekstur na
>>www.s3content.com/index3.htm i sam ocen i dowiedz sie jak Pabst
wykorzystuje
>>swoja pozycje
>
>Taaaaa. Jaka swinia z tego Pabsta ... On pewnie tak z czystej
>zlosliwosci robi a te screeny to pewnie sam w PaintBrush'u sprokurowal
>... Ja rozumiem ze chcialbys zeby bylo inaczej ale moze wreszcie
>trafia do Ciebie jakies konkrety?
Konkrety chcesz to sobie sam skompresuj i sam wyciagnij wnioski, a nie wierz
slepo. A tak w ogole To pan Pabst dokonal konwersji kolorow z 16b na 8b i
dlatego mu tak dziadosko wyszlo
Pozdrawiam
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:54 MET DST