Autor: Michał Witkowski (michalw_at_itnet.com.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 12:03:58 MET DST
Dnia Fri, 18 Sep 1998 23:34:06 GMT, Vibez napisał(a):
:
: Rudy napisał(a) w wiadomości: <6tpj14$act$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
: >Ostatnio widzialem komputer zakupiony w firmie UNIA w Warszawie, ktory mial
: >zaplombowana obudowe (rozkrecenie = utrata gwarancji ) , mysle ze to sa
: >niezle jaja ......
(...)
: Niezle jaja to sa jak sie madrale biora do unowoczesniania swoich kompow nie
: majac o tym zielonego pojecia.
: Bo niby skad tyle pytan na tej liscie ?
: Nie jestem z firmy Unia ale w dobrej firmie sama operacja wymiany
: czesci czy upgrade'u jest bezplatna gdy komp ma gwarancje, wiec po co
: grzebac ? :-)
Operacja jest bezpłatna, ale komputer trzeba przywieźć, często zostawić
na jeden dzień, bo od ręki nie wszędzie robią. Wiem, bo ostatnio w znajomym
instytucie kupili komputer i po jakimś czasie okazało się, że
wstawiona (pusta) kieszeń była nie podłączona. Przez telefon facet w
firmie przekonywał, że to hdeki się ``gryzą''... I jeden dzień pracy
przepadł. No, ale to dobra firma nie była :-)
-- Michał Witkowski michalw_at_itnet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:43 MET DST